Never Stop Loving You
Never Stop Loving You

ENTRY ABOUT MY SUNSHINE LETTER


~ ! ~ MiSs My Beloved Brother Abg Khai ~ !
Friday, December 28, 2012 | 6:38 PM | 0 Talkers



quotes | Tumblr
hai hai selamat pagi my stalkers stalkers yg tercinta...heee~~ skrang da 29/12/12 kan ...atototo sekejap jer da nak akhir tahun..:( ina belom sedia nak msok form 5..sbb azam ina dkt 2012 belum tertunai nya lagi..so 2013 ina nak tunaikan azam ina yg dkt 2012 tu..oke now back to the topic..ina sebenar rindu dkt Abdul Qayyum Reza a k a abg Khai..:( ina dgn dia da tak rapaat dgn dia mcm dlu da...dlu slalu text then slalu mention dgn adik ina najwa..skrng ina da gado ngn dia..sebab..sebab..dia da x lyn ina..dia kata ina time susah jer cri dia..:( kay sedih sesgt sgt..dia kata ina sibuk dgn daus jer..dia kata dkt blog , twitter , n facebook semua pasal daus..:( psl dia tadak pon..tu yg dia touching.pdahal ina slalu text dgn dia...dgn daus jarang giler text..then mse 13.12.12 hari tu genap kite org 2bulan kenal..ina text dgn dia ina ckp x sngke kita da 2bulan..then abg khai kata buat ap ingt tarikh tu sbb dia bukan bf ina..kay tersentap giler giler la..mlm tu jgk ina nangis...ina call dia ngis ngis..yela ina da syg dia mcm abg kandung ina da...ina mcm x boleh berjauhan dgn dia da...ina tak thu knpa ina jles sgt sgt yg dia lebih lebih kan adik agkt dia yg LAILISIDIK tu..kay jeles sgt sgt..pdhal pepuan tu da brpnya knpa dia layan pepuan tu bukan men baik lgi..sedang kan aku yg da berpnya ni dia layan aku mcm smpah..kay sedih sgt sgt...sbb dlu ina ingt lagi dia ckp klau adik adik agkat dia da ad bf dia akn layan adik dia mcm nak tak nak jer...tp dkt adik laili sidik tu perghhh bukan men manja lagi...dia kata ina ni kuat bebel la ap la manja sgt la..kay fine...ina manja n kuat bebel sejak first kita org kenal..knpa mse first first kenal dia tanak comment perangai ina..ni tak semenjak kemunculan adik agkt dia yg baru tu dia da pandai komen..ina rindu dia teman ina kalau ina tk boleh tido..ina rindu suara dia..ina rindu nak mention dia..tiap tiap hari ina mention dia..sbenarnya ina angap dia sbgai crush ina mse dulu..:( ina syg dia..syg sgt sgt..tp dia mara mara ina...dia lebih syg kat adik agkt laili dia tu..jeles nya bile dia dok tweet ngn adik agkt dia tu...ina setiap hari stalk dia dkt twitter n FB then ina bce text text dia yg sweet dkt ina.then hari tu ina call dia..patot ker dia letak call tu..:( ina sentap giler giler....kay benci !! aku syg kau abg ! aku nak sgt jmpa kau abg..tp kau lebih syg adik agkat kau tu..aku jeles kay jeles ! kau lebih layan kan si LAILI tu..oppsss terCAPS LOCK ! kau bang ckp klau org da der pkwe kau mls nak layan..tp perempuan tu perempuan tu arghh !! sumpah kau penipu bang !! aku rindu yg ni yg bawah ni thu tak bangang !! aku bukan nak kurang ajar dgn kau tp kau yg membuat aku nak kurang ajar dengan kau larh ! aku rindu dia panggil si tinggi.:( rindu dia perli perli aku dengan najwa...arghh !! abg aku nak benci kau !! tp kenyataan tak boleh..sbb hari hari aku nak stalk kau thu tak  !! aku benci kau dengan LAILI tu !!! benci sgt sgt !



p/s : maaf kan ina kalau ina terkurang ajar dkt abg....btw aku syg kau abg..! sory kalau terkutok psl adik agkt kau tu bang..yg penting aku bnci itu pempuan !


Older | Newer