Never Stop Loving You
Never Stop Loving You

ENTRY ABOUT MY SUNSHINE LETTER


02-11-12 single back :')
Friday, November 23, 2012 | 3:53 PM | 0 Talkers
Official Oh Teen Quotes on Twitter
See my title 02-11-12 single back...:') oke yang nie mmg ina suka sgt-II kan ...dalam pkul 2 pagy lebih kurang mcm tu , Syed Muhammad Firdaus Ashraf bin Syed Amran mintak ptus dgn ina..:') ....korang tahu kan siapa jejaka tu.. Dia larh yang aku sayang , dia yang buat aku ceria , dia yang buat aku menangis , tapi aku dah x mampu buat dia bahagia...:'( sory syed...btw sebelum kita org ptus ni kite org baik sangat-sangat...dan ina tak percaya apa yang telah berlaku sekarang nie..dia dah lain semanjak dua menjak tu..ina dah perasaan....kay x pe  ina abaikan..ina buat mcm biasa..ina sebenarnya cemburu sangat biler dia layan EX couple dia Izzah Iwana tu...dan ina terserempak satu gambar dia berkepit dgn betine tu...dia bru form 3...ina x nak cari gaduh dgn iwana tu ina diam jer..kang tak pasal-pasal si wana tu kena ayat panas-panas dari ina...Hmmmm.. SYED !!!! A.K.A pendekk :') Ya Allah aku rindu sangat nak panggil dia pendek...kite orang akan gaduh bile aku panggil dia pendek...hehe...tp sekarang dah x boleh dah pgil mcm tu...kite dah x mcm dulu kan-kan....Aku rindu kau gelak..Aku rindu kau sakit kan hati aku...Aku rindu nak dengan pujukan kau..Aku rindu segala nya tentang kau BIE !!!! Aku rindu dengan perangai kebudak-budakan kau bie..rindu sangat-sangat...aku da x boleh dapat tu semua..:'( kenapa ini harus berlaku...Aku ingat lagi mse kite couple kau cakap " sayang sentiasa dalam hati bie n bie x kan pernah bosan dengan sayang " dan aku ingat lagi dia cakap " hati bie dah x ada sesiapa yang boleh masuk sebab hati dia telah di mangga banyak-banyak dan kunci tu dia da baling dalam laut " kay bie aku ingat lagi semua tu..ingat sangat-sangat bie..smpai sekarang aku ingat..tak apalah kau sekarang dah bahagia dengan makwe baru kau...aku dekat sini hanya mampu berdoa yang terbaik untuk kau...Dulu kite sering putus..dan aku sering kali dapat lawan ego kau yang tggi tu,,dan akhir nya kau jatuh dekat tangan aku..tapi....sekarang..aku dah x mampu nak lawan ego kau..hati kau terlalu..terlalu keras..aku dah x mampu nak lembut kan hati kau tu...aku sebenarnya tak nak putus asa untuk dapat kan hati kau...tapi kau dah cakap kau bosan dekat aku..kay dengan perlahan-lahan aku lepaskan kau..relakan kau dengan mkwe bru kau..kau ckp jgn gnggu hubungan dea ngn mkwe dea..kay aku xkan kacau hubungan korang...
02-11-2012
pagi tu lepas dia cakap nak putus..kay dengan secara tibe-tibe nya ina menangis...arghhhhh!! Aku x boleh kawal air mata aku mse tu...dan aku lena.lena pnya lena...tibe-tibe terbangun sebab aku mimpi kan dea..;'( kay aku rindu sangat-sangat dekat dea...sbb pukul 3 ke pkul 4 waktu kite orang bergayut..:( kay lps tu aku pon berfikir untuk rela kan dea pergi...dan aku tanam pada diri aku yang aku nak lupa kan dea..benci kan dea...n pape la tentang dea..


Older | Newer